Сервіс і гарантія магазина "Фотомагазин Paparazzi"
Ми щиро сподіваємось, що куплена у нас техніка прослужить вам довго і не доставить жодних проблем, але, якщо ви вам все-таки прийдеться звернутися до нас з приводу ремонту, то ми зробимо все можливе, щоб якомога швидше усунути несправність.
Що робити, якщо техніка не працює?
1. Перш за все, уважно ознайомтеся з інструкцією, іноді це може допомогти розібратися в ситуації.
2. Якщо ж Ви переконані, що з технікою сталася поломка, то звертайтеся до нас - ми обов'язково допоможемо.
Гарантійний ремонт товарів, представлених в магазині Папарацці, здійснюється авторизованими сервісними центрами відповідних фірм-виробників протягом усього гарантійного терміну.
Гарантійний талон
Обов'язковою умовою виконання гарантійного ремонту є наявність гарантійного талона.
При оформленні документів продавець повинен правильно заповнити гарантійний талон, вказавши в ньому найменування вироби, серійний номер, дату покупки, а також поставити штамп магазину.
Також до гарантійного талону додаються адреси і телефони сервіс-центрів, що здійснюють гарантійний ремонт.
Зверніть увагу!
1. Гарантія поширюється тільки на дефекти і поломки, які сталися з вини заводу-виготовлювача.
2. Претензії розглядаються при пред'явленні гарантійного талона в заповненому вигляді.
3. У разі виявлення недоліків у придбаному товарі споживач має право пред'явити вимоги, перелік і порядок пред'явлення яких встановлений чинним законодавством України.
4. Гарантійний талон дійсний тільки при наявності дати продажу, найменування вироби, серійного номера, підписів продавця і споживача, а також печатки або штампа торгуючої організації.