Сервіс і гарантія магазина "Фотомагазин Paparazzi"

Ми щиро сподіваємось, що куплена у нас техніка прослужить вам довго і не доставить жодних проблем, але, якщо ви вам все-таки прийдеться звернутися до нас з приводу ремонту, то ми зробимо все можливе, щоб якомога швидше усунути несправність.

Що робити, якщо техніка не працює?

1. Перш за все, уважно ознайомтеся з інструкцією, іноді це може допомогти розібратися в ситуації.

2. Якщо ж Ви переконані, що з технікою сталася поломка, то звертайтеся до нас - ми обов'язково допоможемо.

Гарантійний ремонт товарів, представлених в магазині Папарацці, здійснюється авторизованими сервісними центрами відповідних фірм-виробників протягом усього гарантійного терміну.

Гарантійний талон

Обов'язковою умовою виконання гарантійного ремонту є наявність гарантійного талона.

При оформленні документів продавець повинен правильно заповнити гарантійний талон, вказавши в ньому найменування вироби, серійний номер, дату покупки, а також поставити штамп магазину.

Також до гарантійного талону додаються адреси і телефони сервіс-центрів, що здійснюють гарантійний ремонт.

Зверніть увагу!

1. Гарантія поширюється тільки на дефекти і поломки, які сталися з вини заводу-виготовлювача.

2. Претензії розглядаються при пред'явленні гарантійного талона в заповненому вигляді.

3. У разі виявлення недоліків у придбаному товарі споживач має право пред'явити вимоги, перелік і порядок пред'явлення яких встановлений чинним законодавством України.

4. Гарантійний талон дійсний тільки при наявності дати продажу, найменування вироби, серійного номера, підписів продавця і споживача, а також печатки або штампа торгуючої організації.

Вхід на сайт
Запам'ятати Забули пароль?
Вхід на сайт
Запам'ятати Забули пароль?
Замовити зворотній дзвінок
— поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення